El president Catrles Puigdemont i l’empresària Anna Navarro han mantingut avui a Perpinyà una conversa sobre el futur de l’economia catalana i del paper que han de tenir les empreses en un món globalitzat. Navarro ha revelat com va col·laborar per aconseguir que Spotify i Google incorporessin el català en els seus serveis. També ha defensat la necessitat d’impulsar una marca Catalunya a nivell internacional seguint l’exemple de la marca Barcelona: ‘Ens fa falta una mica també acabar d’explicar la marca Catalunya, no? Que no només sigui Barcelona, que Barcelona està molt i molt bé i tothom comença, em sembla que comença a Barcelona. De fet, els catalans que viviu, o que vivim a fora, per raons diferents, som bastant ambaixadors de casa nostra’, ha afegit el president.
L’empresària de Silicon Valley també ha defensat la necessitat de digitalitzar i internacionalitzar les empreses catalanes, apostant pel valor afegit i reduir la burocratització de l’administració. També ha subratllat que cal millorar la connectivitat de l’aeroport del Prat per ajudar a millorar l’economia catalana.
Perpinyà, 16 d’abril de 2024.